Přeskočit na hlavní obsah

První tři měsíce roku a... tři muži


Autor: Audrey Carlanová 
Nakladatel: IKAR
Série: 1. díl (leden, únor, březen)
Počet stran: 328
Anotace / možnost koupě:

Tuhle knihu jsem začala číst už v pátek  (3. března), ale pořádně jsem se do ní dostala a zahloubala, až o den později, kdy jsem jela domů a před svě hodinky jsem seděla na autobusové zastávce, užívala si prvních jarních paprsků a užívala si cestování autobusem a čekání, na které jsem byla zvyklá, když jsem chodívala do školy... poslední dobou mi to celkem chybí, protože dojíždění autem do práce není přespříliš ono, i když je rychlejší. Avšak jsem se začetla a už po pár stránkách jsem té knize celkem propadla. 

Editace k 14.3.2017, čas: 17:22 -> moc se omlouvám za překlep. V titulku článku se mi podařilo chybku napravit, avšak v odkazu článku mi ř vypadlo :D

Autorka přišla s příběhem, který možná pro některé není novinkou, ale já jsem se s ním setkala poprvé. Musela jsem se ihned, pochopitelně, jsem se o svůj poznatek podělila v příspěvku na facebookové stránce.



Celá série Calendar Girl je rozdělena na měsíce v roce. Každý měsíc má svou vlastní kapitolu a část knihy. 
V první knize je zkraje první trimestr roku: leden, únor a březen. 

S hlavní hrdinkou se seznamujeme hned na začátku a díky dynamice víme, co jí přivedlo za tetou, která vlastní eskortní servis - ovšem, kde fyzické sblížení je pouze na sympatiích mezi dívkou a klientem. Čili zcela dobrovolně a od dívek se nevyžaduje. -. Zprostředkuje tak Mie práci, aby splatila dluh svého otce, který činí milion dolarů (závratná částka, že?)... A přes dynamickou první kapitolu nás vtáhne doslova tornádo měsíce ledna s ním i první muž, kterému má Mia dělat společnost. 

MĚSÍC LEDEN (Filmový producent)

Muž na měsíc leden je doslova pohádkově krásný Wes. Producent slavného seriálu, který potřebuje, aby Mia byla "nárazníkem" mezi ním a penězuchtivými děvčaty, kterých je plné Malibu. Miu vybrala Wesovi matka, která chce pro svého chlapce jen to nejlepší...
Když se spolu ti dva setkají, Mia je doslova ztracená - ostatně nebyla bych na tom o nic lépe. 
A pohádka může začít. Autorka všem čtenářkám dala ochutnat život v luxusu, příjemného prostředí, kde se na Miu nikdo nedíval nijak opovrhovaně a brali ji, jako by jim byla rovna (což pochopitelně byla a je, avšak díky svému postavení - zaměstnanec / zaměstnavatel - ji to trochu znevýhodňuje).
Wes je milý a pozorný, navíc opravdový fešák... a srdce má na pravém místě, což poznáte ihned, jakmile jí chce pomoci se splátkou otcova dluhu. Pokud se všechny tyto ingredience smíchají, vzniká z toho nebezpečná kombinace, z které vám měknou kolena. 
A co by čert nechtěl, i když se do domluvíte, že se do toho city plést nebudou, vždy se tam zamotají, ať se opevníte sebevíc a máte nejmodernější zabezpečovací systém k vaší obraně, se do sebe ti dva zamilovali. Jiskra přeskočila celkem rychle, že? Láska se na rychlost neptá. Když amorův šíp zasáhne, není před ním úniku. 
Jenomže... všechno má svůj háček a konec. Měsíc leden se pomalu chýlí ke konci a kontraktu pomalu vyprchává platnost. Na Miu už nedočkavě čeká další klient, Wesův úplný opak. 
Wes slíbil, že na ni počká. Až uplyne její rok a ona bude mít splacený dluh, zkusí to spolu... jako příslib jí dal klíč od domu, který u něho používala, když tam bydlela... 

MĚSÍC ÚNOR (francouzský malíř)

Rozpolcená Mia se přemisťuje ze slunného Malibu do Seattlu, který je známý tím, že v něm neustále prší. (Pokud si myslíte, že nemluvím pravdu... Podívejte se na Stmívání, Bella sama Vám má slova potvrdí.) 
Nešťastnou shodou okolností se však Mia zraní a podvrkne si kotník, takže její vstup k novému klientovi - (pro mě) trochu zvláštnímu umělci - nemohl být dokonalejší. 
A tak začíná její nová pouť, která spočívá v pózování umělci, který je poněkud výstřední. I do tohoto pohledného mladíka jménem Alec, původem Francouz dlouhodoběžijící v Americe. Jejich vztah byl velmi bouřlivý a myslím, že jsem jejich "svým způsobem" lásce nepřišla na chuť. Možná za to mohl i sám Alec... svou výstředností. 

MĚSÍC BŘEZEN (podnikatel / restauratér / boxer / právník)

Měsíc březen se vydařil v tom nejlepším světle. Předčil má očekávání. Mia se na měsíc stala "fiktivní" snoubenkou pohledného třicátníka Anthonyho, který potřebuje rodině dát "něco" čím by ji upokojil - nebo alespoň svout matku, která by se dočkala vnoučat i od něho...
Oproti Miinu měsíčnímu soužití s Alecem byl březen dovolenou. Doslova. Tonyho rodina ji přijala a padla si do oka i s Hectorem. Trojice utvořila poměrně silné přátelství a dalo by se i říct, že její přítomnost pomohla věcem se pohnout správným směrem. A co víc. Mia si uvědomila, co vlastně od života chce.

Pokud byste se mě zeptali, který z mužů prvního trumestru roku se mi líbil, jednoznačně bych odpověděla, že to byl Leden a právě dočtený Březen.
Leden to byl právě z důvodu, že vše začalo přímo pohádkově a vypadalo to, že všechno půjde jako po másle...
Březen zkrátka nemohl být lepší. Bylo v něm celkem příjemné si na okamžik oddechnout od pikantních chvílí a soustředit pozornost taky na něco jiného a důležitějšího než pouze na fyzickou rozkoš. A vzhledem k mému fanouškovství týmu Wese mě neskutečně potěšilo, když se tam objevil. Myslím, že bylo od autorky naprosto skvělé, že tuhle dějovou linku nezavřela. Každopádně máme před sebou ještě devět měsíců a já doufám, že to skončí happy endem... ale nebudu předbíhat.

První díl ze série Calendar Grol mě uchvátila, protože je něčím novým a neokoukaným a styl autorčina psaní je velmi čtivý. Avšak mám i něco, co bych přeci jenom autorce trochu vytkla. Jsou to zbytečné vulgarity, které se spustily ve chvílích, kdy postavy byly uvolněné a peprný slovník chvílemi vypadal jako z přisprostlého filmu... a moje tvář se stahovala do nelibé křeče. Naštěstí v tomto případě hezké převládá.
Teď po dočtení knihy mám v sobě nutnost vědět, jak dopadne pomalu se rozvíjející vztah Mii a Wese, který musí mít ocelové nervy.

Calendar Girl rozhodně potěší každého milovníka "pikatních" románů...

A já jdu pomalu vyhlížet duben - právě za měsíc by měla být vydána v češtině druhá kniha :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze filmu "Pád"

Po nějaké době jsme se opět dočkali filmového zpracování celkem populární knižní série o padlých andělech. Tentokrát jsem velice ráda, že to nejsou upíři, vlkodlaci ani dhampýři ba dokonce ani lovci stínů. Vždy se Vám nějaké téma po krátké chvíli zají a tak je "novinka" celkem osvěžující. Vítám Vás u mé druhé filmové série. 

Knižní tag A - Z

Instagram mi minulou neděli nadělil velmi příjemný článek. Knižní blogerka Susan na Instastories publikovala příspěvek, v němž odkazovala na svůj A-Z knižní TAG. Jakmile jsem se pak proklikla na její stránku, byla jsem úplně unešená. Neuvěřitelně se mi tam zalíbilo a po přečtení TAGU jsem si řekla, že chci si její nápad vypůjčit a sepsat si tak vlastní odpovědi. Doufám, že se budete u čtení dobře bavit :-)  Obrázek jsem našla na googlu :-) 

Fantastická zvířata jsou stále fantastičtější.

Autor: J. K. Rowlingová Nakladatel: Albatros Počet stran: 288 Anotace / možnost koupě:  odkaz Po listopadovém uvedení filmového prequelu kouzelnické ságy Harryho Pottera, jsem se konečně dočkala i knižního zpracování. Poté co v září vyšlo Prokleté dítě jako scénář, jsem si říkala, že se tento druh čte naprosto skvěle a o chloupek více rozvíjí fantazii čtenáře, ovšem... chybí mi rozsáhlé opisy J. K. Rowling, kterou jsem si díky tomu zamilovala ještě víc. Čím delší opisy, tím větší pravděpodobnost, že ještě dlouho neopustím příběh, který jsem si zamilovala.