Přeskočit na hlavní obsah

‚Když spadnete z velké výšky, nikdy nevíte, jak to dopadne.‘


Název knihy: Život po tobě
Autor: Jojo Moyes
Nakladatelství: IKAR
Počet stran: 400
ISBN:978-80-249-3293-4
Anotace / ukázka / možnost koupě:

 https://www.knizniklub.cz/knihy/204893-zivot-po-tobe.html
 









Když jsem knihu dočetla, měla jsem pocit, že mi Louisa Clarková zlomila srdce stejně jako Will Traynor…

Jakmile jsem se dozvěděla, že autorka chystá pokračování knihy ‚Než jsem tě poznala, chystá její pokračování, byla má první myšlenka nasycena radostí. Pak ji vystřídala střízlivost, protože někdy odemykání zavřených dveří může uškodit. Avšak kouzlo Vánoc dalo své a já si řekla, proč ne.
Ve skutečnosti se mi ani nechtělo tolik čekat na tzv. měkké vydání knihy, které se chystá až
na podzim roku 2017…

A Ježíšek opravdu knihu donesl. A já jsem ji už přečetla a jsem plna tolika emocí, že jsem ani usnout nemohla.
A víte co? Absolutně nelituji, že jsem se do druhého pokračování pustila!

Louisa Clarková prošla neuvěřitelnou změnou. Z „třeštiprdla“, kterým byla v předchozí knize,
se stala dospělá žena, která vyplula napovrch. Ostatně čím si musela projít, by donutilo dospět každého. Avšak v Životu po tobě přichází období, které si myslím, že je velmi časté a dokonce
se svým způsobem očekává, když přijdete o někoho tak blízkého. Ach… je taková škoda, že se Will rozhodl odejít a ani Lou ho nepřiměla změnit názor… Celé čtení jsem čekala, jak se tam najednou Will objeví a řekne: „Proboha Clarková, co to vyvádíš?“ Ale přiznám se Vám… před dvěma a půl lety nás opustila teta, a přesně ten samý pocit, který jsem Vám uvedla v případě Willa mám i u ní. Vždy, když jsem u babičky, doufám a přeju si, abych ji zaslechla na zahradě, jak křičí: „Nes*r mě, Jarmile!“…

Někde jsem četla, že nám Louisa zlomí srdce podruhé a ono… opravdu. Zlomila mi ho. Její povaha je skvělá a postupem času se naučila dělat krůčky i bez Willovy pomoci. Nevím, jestli jsem na ní naštvaná, nebo se mám radovat s ní, když udělala opravdu velký krok ve svém životě, ale doufám,
že jí to vyjde a bude zaslouženě šťastná.

Jojo Moyesová je na srdcebolné a romantické příběhy jako dělaná, až mám pocit, jako by mapovala životy obyčejných lidí, které zná. Vše je vykresleno s takovou přesností, že mi fantazie naservírovala jasně vše, o čem jsem četla.

Pokud nevíte, jestli se do pokračování pustit, myslím, že bych si troufla Vám návrat za naší starou známou doporučit. Celý děj na sebe krásně navazuje, nejsme připraveni ani o infarktové situace,
ani o chvíle kdy se tetelíme blahem nebo brečíme spolu s hlavní hrdinkou a umíráme spolu s ní strachy.

Mám úplně neodolatelnou touhu, abych Vám napsala, která scéna (možná bych jich našla i více)
ve mně vzbudila pocit, že vlastně už je všechno v pořádku, ale připravila bych Vás tak o kouzlo knihy, které prostě k celému ději neodmyslitelně patří.

Když jsem knihu dočetla, najednou jsem si říkala, ale takhle to nesmí skončit! Chci prostě slyšet znít zvony a divže nebudeme stavět slavobrány a nechci zase Louisu jenom tak opustit, když se konečně postavila na vlastní nohy… Takže musím doufat, že mě záhadným způsobem Jojo Moyesová vyslyší a třeba se ještě jednou a naposledy s milovanou Lou setkám. Možná by to bylo hezké, nebo ze mě mluví jenom rozjitřené emoce, kterých jsem plná, že bych mohla pořádat konkurz na obsazení
té nejsilnější.

Co dodat ke knize závěrem? Absolutně nelituji své nedočkavosti, že jsem se do ní pustila rovnou teď a možná ještě jak říkal Will. „Prostě žij!“

Mnohokrát Vám děkuji, že jste vydrželi číst až do samotného konce, snad se Vám mé hodnocení knihy líbilo a budu se na Vás těšit u dalšího knižního úlovku.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze filmu "Pád"

Po nějaké době jsme se opět dočkali filmového zpracování celkem populární knižní série o padlých andělech. Tentokrát jsem velice ráda, že to nejsou upíři, vlkodlaci ani dhampýři ba dokonce ani lovci stínů. Vždy se Vám nějaké téma po krátké chvíli zají a tak je "novinka" celkem osvěžující. Vítám Vás u mé druhé filmové série. 

Knižní tag A - Z

Instagram mi minulou neděli nadělil velmi příjemný článek. Knižní blogerka Susan na Instastories publikovala příspěvek, v němž odkazovala na svůj A-Z knižní TAG. Jakmile jsem se pak proklikla na její stránku, byla jsem úplně unešená. Neuvěřitelně se mi tam zalíbilo a po přečtení TAGU jsem si řekla, že chci si její nápad vypůjčit a sepsat si tak vlastní odpovědi. Doufám, že se budete u čtení dobře bavit :-)  Obrázek jsem našla na googlu :-) 

Fantastická zvířata jsou stále fantastičtější.

Autor: J. K. Rowlingová Nakladatel: Albatros Počet stran: 288 Anotace / možnost koupě:  odkaz Po listopadovém uvedení filmového prequelu kouzelnické ságy Harryho Pottera, jsem se konečně dočkala i knižního zpracování. Poté co v září vyšlo Prokleté dítě jako scénář, jsem si říkala, že se tento druh čte naprosto skvěle a o chloupek více rozvíjí fantazii čtenáře, ovšem... chybí mi rozsáhlé opisy J. K. Rowling, kterou jsem si díky tomu zamilovala ještě víc. Čím delší opisy, tím větší pravděpodobnost, že ještě dlouho neopustím příběh, který jsem si zamilovala.