Přeskočit na hlavní obsah

Sny se mají plnit

Ahoj všichni! 

Po dlouhé době se hlásím a ihned zpočátku mám pro Vás pár nějakých informací, které se budou vztahovat k chodu této stránky. 


Díky odmlce, kterou jsem si neplánovaně naordinovala, jsem měla prostor k utřídění myšlenek. Občas mne tohle odbodí popadne, ale vítám ho s otevřenou náručí, protože mám možnost rozhodování s chladnou hlavou.

Nicméně jsem po dobu neaktivity strávila velmi pěkné Velikonoce v kruhu rodinném, za což jsem neskutečně ráda a byly to svátky naplněné klidem a mírem - už hodně dlouho jsem nestrávila čas tak příjemně. 
Přidávám Vám sem i pár fotek, které jsem si prostě musela udělat... poslední dobou fotím prakticky všechno, instagram se mi pomaličku plní a celkem mě baví přidávat každý den nějaký příspěvek (soucítím se svými sledujícími :D) 

S perníčkem jsme si s babičkou užily neskutečnou legraci. S těstem se pracovalo skvěle. Oříšek však přišel v podobě polevy. Pořád jsem si myslela, jaká je to hračka udělat citronovou polevu, ale ouha! Absolutně to není žádná hračka. Všechno šlo podle plánu - moučkový cukr jsem smíchala s citronovou šťávou... ale ta potvůrka ne a ne ztuhnout! 
Po útrapách, kdy jsme už pomalu házely flintu do žita, jsme se obrátily na sestřenici, kterou chytlo pečení a růžné smoothie - myslím, že bych jí měla doporučit blogování, aby se mohla dělit o své zážitky nejen z kuchyně, ale třeba i při popisování svých výletů s dětmi - ještě o svém nápadu pouvažuji, ale díky její radě, že máme dávat ještě více cukru (což mě absolutně nenapadlo), dokud to nebude podobné cementu... a ejhle, ono to fungovalo! S babičkou jsme provolávaly slávu, protože po dvou hodinách moření a lamentování (že jsme ale měly vybraný slovník), konečně dosáhly kýženého výsledku.
Takovou legraci u pečení jsem si nedokázala ani v nejmenším představit. A právě z těchto momentů mám úplně ty nejlepší pocity. 

Během volna, jsem významně pokročila ve čtení Padesáti Odstínů. V současné době pracuji na jejím druhém díle. Nebojte se, o hodnocení těchto knih (prozatím dvou, čekám na filmovou obálku u třetí knihy), nepřijdete. Mám v plánu udělat souhrnnou "recenzi", ale to všechno až to dočtu... 

Novinkou, kterou jsem si pro Vás připravila, je nový štítek, který jsem příhodně nazvala Kouzelný svět Harryho Pottera, do které bych chtěla postupně přidávat nějaké nejzajímavější fakty z tohoto úchvatného světa, načež mám ještě v plánu malé překvapení, o kterém bych prozatím hovořit nechtěla... 

Povídku Láska si nevybírá, jejíž prolog a první kapitolu, jste tu mohli vidět po uplynulé dvě soboty,
mám rozepsanou. Původně jsem se domnívala, že bych mohla opravit druhou kapitolu v průběhu velikonočního volna, ale bohužel se mi druhou kapitolu opravit nepodařilo. 
Nicméně si nejsem jistá, zdali to do soboty stihnu opravit, každopádně pokud tu jsou nějací čtenáři, rozhodně vás chci upokojit, že o ní opravdu nepřijdete - jen prosím buďte trpěliví, nějak pořád nemohu přijít na rovnováhu mezi činnostmi, které dělám.

To bylo pár novinek, které jsem pro Vás nastřádala a teď už k podstatě tohoto článku. 

Určitě si pamatujete, jak jsem z kraje měsíce dubna publikovala článek o Plesu upírů, mluvila jsem hlavně o tom, jak moc bych si přála slyšet naživo písničku, která se mi vryla pod kůži Ve vlnách pocitů... a jsem takový snílek, že jsem si řekla, že sny se mají plnit... a tak bez rozmyslu (i když trochu tam rozumu bylo) jsem si stůj co stůj udělala radost a pořídila si dva lístky na onen muzikál, z kterého jsem doslova paf! A to jsem viděla jen kousek německé verze... Nechci se moc těšit, ale podvědomě si nějak nedokáži pomoc... 

Určitě ani pak nepřijdete o článek, protože o tomhle budu určitě štěbetat ještě hodně dlouho, jako u Krásky a zvířete :)

Myslím, že co jsem potřebovala, jsem se vypovídala, budu moc ráda, když se tu znovu setkáme... a popřípadě kdybyste chtěli sledovat, co je u mne nového, připojte se na facebookovou stránku blogu nebo si mne najděte na Instagramu: _kristyna_v 

Tak jo, popřeju Vám nádherný čtvrtek a já se jdu mrknou na články, které potřebují sepsat.
Na viděnou u dalšího článku... a plňte si sny, uvidíte, že budete mít radost.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze filmu "Pád"

Po nějaké době jsme se opět dočkali filmového zpracování celkem populární knižní série o padlých andělech. Tentokrát jsem velice ráda, že to nejsou upíři, vlkodlaci ani dhampýři ba dokonce ani lovci stínů. Vždy se Vám nějaké téma po krátké chvíli zají a tak je "novinka" celkem osvěžující. Vítám Vás u mé druhé filmové série. 

Knižní tag A - Z

Instagram mi minulou neděli nadělil velmi příjemný článek. Knižní blogerka Susan na Instastories publikovala příspěvek, v němž odkazovala na svůj A-Z knižní TAG. Jakmile jsem se pak proklikla na její stránku, byla jsem úplně unešená. Neuvěřitelně se mi tam zalíbilo a po přečtení TAGU jsem si řekla, že chci si její nápad vypůjčit a sepsat si tak vlastní odpovědi. Doufám, že se budete u čtení dobře bavit :-)  Obrázek jsem našla na googlu :-) 

Fantastická zvířata jsou stále fantastičtější.

Autor: J. K. Rowlingová Nakladatel: Albatros Počet stran: 288 Anotace / možnost koupě:  odkaz Po listopadovém uvedení filmového prequelu kouzelnické ságy Harryho Pottera, jsem se konečně dočkala i knižního zpracování. Poté co v září vyšlo Prokleté dítě jako scénář, jsem si říkala, že se tento druh čte naprosto skvěle a o chloupek více rozvíjí fantazii čtenáře, ovšem... chybí mi rozsáhlé opisy J. K. Rowling, kterou jsem si díky tomu zamilovala ještě víc. Čím delší opisy, tím větší pravděpodobnost, že ještě dlouho neopustím příběh, který jsem si zamilovala.