Přeskočit na hlavní obsah

Květnové knižní přírůstky


Máme tu poslední květnový den a s ním i ohlédnutí za novými knižními přírůstky tohoto měsíce. Vítejte. 


Ačkoli se v květnu uskutečnil Svět knihy, mám v knihovně nové pouze tři kousky, které ještě čekají na svou příležitost - pořád mám ještě maraton Harryho Pottera. Příští rok si ale Svět knihy nenechám ujít, protože když jsem viděla na Instagramu tu atmosféru, úplně jsem litovala, že jsem nepřehodila program. 

Avšak i tak byl květen celkem pěkný a byť to jsou pouze tři knihy, myslím, že mi udělaly radost a nemůžu se dočkat, až se do jejich čtení pustím. 


Druhé pokračování velmi pěkné série Calendar Girl. Jsem zvědavá, kam se Mii cesta dostane a jak bude nadále pokračovat její vztah s krasavcem Wesem. Doufám, že se na scéně neobjeví ještě nějaký muž, aby se z toho nestal zapeklitý, milostný, trojúhelník...  Modlím se, aby s každou knihou přicházelo cosi nového a děj nezapadal do těch samých kolejí, které "vyryla" první kniha, která byla jako závan čistého vzduchu. 






 ¨

Naprostá novinka. Kniha, které nemůžete věřit, ani co by se jí za nehet vešlo. Nemůžete věřit hlavním hrdinům.
Něco přesně takového jsem v knihovně potřebovala. Velmi nutně. Bude to příjemná změna od kouzelníků a profesionálních společnic. Podle recenze, kterou nádherně sepsala jeduvknize,  mě čeká překvapivý závěr. Recenzi napsala naprosto skvěle, tak se k ní na stránku podívejte, nebudete litovat, protože jako správný čtenář nic dopředu neprozradila :-)




Poslední novinkou v mé knihovně je poslední kniha završující epizodu Odstínů. Nevím, jestli jsem se zmiňovala, že si tuhle knihu rozhodně kupovat nebudu, ale nakonec jsem se šla projít po knihkupectví a když jsem viděla, že jí seženu za příznivou cenu, nemohla jsem odmítnout a nutně jsem ji potřebovala, takže... 
Už mi chybí jen třetí díl, abych měla knihy E. L. James kompletní, tak snad bude film co nejdříve (paprebacky s filmovou obálkou vychází totiž ruku v ruce s filmem)... 




V květnu jsem si sice pořídila jen tři knihy, ale zato jsem si udělala seznam knih, které si plánuji koupit a nejspíš si budu muset opatřit ještě brigádu, protože jsem se zase utrhla ze řetězu, ale o tom někdy příště. 

Já doufám, že jsem Vás moc nenudila a článek jste si užili. Budu moc ráda, když mi do komentářů napíšete, jaké knihy jste si pořídili Vy a jestli jste navštívili Svět knihy a jak se Vám na něm líbilo :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze filmu "Pád"

Po nějaké době jsme se opět dočkali filmového zpracování celkem populární knižní série o padlých andělech. Tentokrát jsem velice ráda, že to nejsou upíři, vlkodlaci ani dhampýři ba dokonce ani lovci stínů. Vždy se Vám nějaké téma po krátké chvíli zají a tak je "novinka" celkem osvěžující. Vítám Vás u mé druhé filmové série. 

"Unboxing" - 9.3.2017

Včera mi dorazil výtisk Fantastických zvířat od J. K. Rowlingové. Díky skvělému Albatrosu, jsem měla knihu prakticky hned (osmého března jsem ráno na facebooku viděla, že kniha už spatřila světlo světa a devátého ráno jsem ji měla doma) :-). Neskutečná. Je nádherná. Opravdu se nemohu dočkat, až se do ni ponořím.

Knižní tag A - Z

Instagram mi minulou neděli nadělil velmi příjemný článek. Knižní blogerka Susan na Instastories publikovala příspěvek, v němž odkazovala na svůj A-Z knižní TAG. Jakmile jsem se pak proklikla na její stránku, byla jsem úplně unešená. Neuvěřitelně se mi tam zalíbilo a po přečtení TAGU jsem si řekla, že chci si její nápad vypůjčit a sepsat si tak vlastní odpovědi. Doufám, že se budete u čtení dobře bavit :-)  Obrázek jsem našla na googlu :-)