Přeskočit na hlavní obsah

Ples upírů - Ve vlnách pocitů




Když mi moje sestra pověděla, že půjde na muzikál Ples upírů, říkala jsem si, že bych ho taky chtěla vidět, protože upíří tématika je skvělá. Mám ji ráda. Navíc miluji muzikály, zejména Draculu (toho z roku 1996) - toho Vám doporučuji, je to podle mne klasika. 


A co čert nechtěl. Právě v den, kdy tam byla má sestra, vystupovala i Natálie Grossová. Dívenka, do které bych neřekla tak velký talent, kterým oplývá. Říkala, že je to neskutečné a zpívá nádherně. Moje pochybovačné já o tom poněkud pochybovalo, ale z větší části jsem tomu věřila. Pak mi ukazovala program, který si pořídila, říkala jsem si, můj bože takové nádherné kostými a pak jsem si vzpomněla na písničku od Bonnie Tyler - Total Eclipse Of The Heart, která pochází právě z filmu Ples upírů, který zfilmoval Roman Polanski. Říkala, že tam byla a málem slza ukápla. Od té chvíle jsem věděla, že na ten muzikál chci jít. Byla jsem na Fantomovi opery a byla jsem jím nadšená a doslova jsem si užívala každičký okamžik, až jsem na konci stála a tleskala jak o život a z očí mi kanuly slzy... 

Nicméně jsem zatím neměla štěstí na vstupenky, protože kromě pár míst, která podle mého nejsou atraktivní a nebo je každé na jiné straně Goji... je to fenomén, takže většina představení je vyprodaných, ale věřím, že se mi podaří najít správný termín, abych se tam mohla vydat s babičkou...
Avšak v neděli ráno jsem projížděla Youtube (můj nedělní nešvar, kdy jsem rozespalá a pustím si nějakého youtubera, aby mne probral) a našla jsem tam doporučený příspěvek. Jmenoval se Ve vlnách pocitů, písničky právě ze zmiňovaného muzikálu. Nazpívala ji Natálie Grossová a Marian Vojtko. Jsem tím jednoduše unešená. Od neděle jsem slyšela písničku snad milionkrát a pokaždé když se probudím, tak mi hraje v hlavě. Mám stále husí kůži a nemůžu se jí nabažit. Od té chvíle jsem odhodlanější se na ten muzikál dostat, i za cenu, že bych měla jít sama! :-)

Avšak, abych Vás neochudila o ten jedinečný zážitek, dávám Vám sem i video, které jsem našla na internetu, jak jsem se Vám už před chvílí zmínila. 
Doufám, že budete unešeni stejně, jako jsem sama... a prozradím Vám, že při psaní tohoto článečku mi přesně tahle písnička hraje do sluchátek. 


Kristýna 🌹

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze filmu "Pád"

Po nějaké době jsme se opět dočkali filmového zpracování celkem populární knižní série o padlých andělech. Tentokrát jsem velice ráda, že to nejsou upíři, vlkodlaci ani dhampýři ba dokonce ani lovci stínů. Vždy se Vám nějaké téma po krátké chvíli zají a tak je "novinka" celkem osvěžující. Vítám Vás u mé druhé filmové série. 

Knižní tag A - Z

Instagram mi minulou neděli nadělil velmi příjemný článek. Knižní blogerka Susan na Instastories publikovala příspěvek, v němž odkazovala na svůj A-Z knižní TAG. Jakmile jsem se pak proklikla na její stránku, byla jsem úplně unešená. Neuvěřitelně se mi tam zalíbilo a po přečtení TAGU jsem si řekla, že chci si její nápad vypůjčit a sepsat si tak vlastní odpovědi. Doufám, že se budete u čtení dobře bavit :-)  Obrázek jsem našla na googlu :-) 

Fantastická zvířata jsou stále fantastičtější.

Autor: J. K. Rowlingová Nakladatel: Albatros Počet stran: 288 Anotace / možnost koupě:  odkaz Po listopadovém uvedení filmového prequelu kouzelnické ságy Harryho Pottera, jsem se konečně dočkala i knižního zpracování. Poté co v září vyšlo Prokleté dítě jako scénář, jsem si říkala, že se tento druh čte naprosto skvěle a o chloupek více rozvíjí fantazii čtenáře, ovšem... chybí mi rozsáhlé opisy J. K. Rowling, kterou jsem si díky tomu zamilovala ještě víc. Čím delší opisy, tím větší pravděpodobnost, že ještě dlouho neopustím příběh, který jsem si zamilovala.