Přeskočit na hlavní obsah

"Tenhle příběh náš, starší je než čas..."



Název: Kráska a zvíře (Román podle filmu)
Autor: Kolektiv autorů
Nakladatel: Egmont
Počet stran: 264
Anotace / ukázka / možnost koupě:

Neuvěřitelný příběh ožil podruhé! Vlastně u mně tomu bylo už potřetí, protože jsem se uplynulou sobotu vydala znovu do kina. A možná díky přečtení knižní filmové verze jsem si film užívala stejně tak, jako bych jej viděla poprvé. 


Nejsem si jistá, zdali hodnocení Krásky a zvířete bude tak dlouhé, jako se snažím psát, protože jsem Vám toho už hodně pověděla v článku, který jsem zveřejňovala 19. března. Byla jsem nadšená a stále jsem, proto jsem si musela pořídit i knížku. 

Ačkoli kniha už dopředu čtenářům slibuje, že se jedná o román sepsaný podle filmu, lehce jsem se obávala toho, že to až tak pravda úplně nebude - jsem v tomhle trochu nevěřící Tomáš, protože někdy čekám víc, než mi vlastně autoři naservírovali - každopádně o to víc jsem byla nadšená, když jsem najednou procházela celým filmem... Jediné co tomu chybělo byly právě zpívané scény z filmu, při kterých jsem pokyvovala hlavou a broukala si spolu s hlavními hrdiny. 

Díky většímu fontu písma, je děj natažený přes dvě stě stran, ale kdyby bylo písmo menší, tolik bych si čtení neužívala (mohla jsem si číst bez brýlí a oproti knize, kde jsou malá písmenka, to bylo celkem uvolňující). Dalším plusem jsou krátké a tím pádem i dynamické kapitoly, které přinášejí příběhu to správné kouzlo. Vím, že je to pohádka a o to víc se mi čtení líbilo. Mohla jsem se uvolnit a nebyla jsem v pomyslném stresu z toho, která postava mě svým chováním zklame - veděla jsem, že Gaston není žádní mílijus -, ale jak už to tak bývá, i v normálním životě je krásné vypustit na chvíli "dospělácké" starosti a navrátit se do dětství, ať už nějakou činností nebo právě knihami. 

Rozhodně Vám tuhle knihu doporučuji, protože jestli jste pobláznění touto pohádkou jako já, tak ji rozhodně musíte ve své knihovně mít.
Určitě budu pokračovat ve čtení podobných knížek, protože jsou skvělé a nádherně si u nich odpočineme...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze filmu "Pád"

Po nějaké době jsme se opět dočkali filmového zpracování celkem populární knižní série o padlých andělech. Tentokrát jsem velice ráda, že to nejsou upíři, vlkodlaci ani dhampýři ba dokonce ani lovci stínů. Vždy se Vám nějaké téma po krátké chvíli zají a tak je "novinka" celkem osvěžující. Vítám Vás u mé druhé filmové série. 

Knižní tag A - Z

Instagram mi minulou neděli nadělil velmi příjemný článek. Knižní blogerka Susan na Instastories publikovala příspěvek, v němž odkazovala na svůj A-Z knižní TAG. Jakmile jsem se pak proklikla na její stránku, byla jsem úplně unešená. Neuvěřitelně se mi tam zalíbilo a po přečtení TAGU jsem si řekla, že chci si její nápad vypůjčit a sepsat si tak vlastní odpovědi. Doufám, že se budete u čtení dobře bavit :-)  Obrázek jsem našla na googlu :-) 

Fantastická zvířata jsou stále fantastičtější.

Autor: J. K. Rowlingová Nakladatel: Albatros Počet stran: 288 Anotace / možnost koupě:  odkaz Po listopadovém uvedení filmového prequelu kouzelnické ságy Harryho Pottera, jsem se konečně dočkala i knižního zpracování. Poté co v září vyšlo Prokleté dítě jako scénář, jsem si říkala, že se tento druh čte naprosto skvěle a o chloupek více rozvíjí fantazii čtenáře, ovšem... chybí mi rozsáhlé opisy J. K. Rowling, kterou jsem si díky tomu zamilovala ještě víc. Čím delší opisy, tím větší pravděpodobnost, že ještě dlouho neopustím příběh, který jsem si zamilovala.