Přeskočit na hlavní obsah

🎧 Můj playlist

Nádhernou neděli! 

Prapůvodně jsem si říkala, že bych sepsala takový vápisový článek o svých pocitech, které mnou nějak tento týden proplouvaly, ale nakonec jsem se rozhodla pro úplně jiný článek, protože jsem včerejší sobotu začala s čistou a pozitivní hlavou, rozhodla jsem se v podobném směru pokračovat i v dnešní den. Rozhodla jsem se Vám ukázat písničky, které si poslední dobou pouštím do uší. Popřeju Vám příjemný poslech a nádhernou neděli. 



Rag'n'Bone Man - Arrow


Rag'n'Bone Man - Human



Rag'n'Bone Man - Skin


  Ed Sheeran - Castle on the Hill




Lady Gaga - Perfect Illusion


Lady Gaga - Million Reasons 


Imagine Dragons - Not today





X Ambassadors - Unsteady


LP - Lost on you


LP - Tightrope 


Sia - Helium 



Určitě bych našla ještě další a další písničky, které bych Vám ráda pustila, ale nechám si je někdy na později. Tyto skvosty mluví za sebe.😉












Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze filmu "Pád"

Po nějaké době jsme se opět dočkali filmového zpracování celkem populární knižní série o padlých andělech. Tentokrát jsem velice ráda, že to nejsou upíři, vlkodlaci ani dhampýři ba dokonce ani lovci stínů. Vždy se Vám nějaké téma po krátké chvíli zají a tak je "novinka" celkem osvěžující. Vítám Vás u mé druhé filmové série. 

Knižní tag A - Z

Instagram mi minulou neděli nadělil velmi příjemný článek. Knižní blogerka Susan na Instastories publikovala příspěvek, v němž odkazovala na svůj A-Z knižní TAG. Jakmile jsem se pak proklikla na její stránku, byla jsem úplně unešená. Neuvěřitelně se mi tam zalíbilo a po přečtení TAGU jsem si řekla, že chci si její nápad vypůjčit a sepsat si tak vlastní odpovědi. Doufám, že se budete u čtení dobře bavit :-)  Obrázek jsem našla na googlu :-) 

Fantastická zvířata jsou stále fantastičtější.

Autor: J. K. Rowlingová Nakladatel: Albatros Počet stran: 288 Anotace / možnost koupě:  odkaz Po listopadovém uvedení filmového prequelu kouzelnické ságy Harryho Pottera, jsem se konečně dočkala i knižního zpracování. Poté co v září vyšlo Prokleté dítě jako scénář, jsem si říkala, že se tento druh čte naprosto skvěle a o chloupek více rozvíjí fantazii čtenáře, ovšem... chybí mi rozsáhlé opisy J. K. Rowling, kterou jsem si díky tomu zamilovala ještě víc. Čím delší opisy, tím větší pravděpodobnost, že ještě dlouho neopustím příběh, který jsem si zamilovala.