Přeskočit na hlavní obsah

Tykání až na straně 190.

https://www.bux.cz/knihy/146470-bozsky-bastard.html
Pokud chcete o knize vedět víc, klikňete na obrázek,
prenese Vás rovnou na stránky internetového knihkupectví.

Jak byste snášeli Vy náladového šéfa, který by byl chodícím egomaniakem, sotva by otevřel ústa, dokázal by zurážet polovinu pracovníků a ještě navrch k tomu by byl žhavý jako samo peklo? Hrozivá kombinace, že ano? A přesto se s tím hlavní hrdinka vyrovnala podle mého skvěle. Dávala mu okusit jeho vlastní medicínu, ačkoli to byl velký risk, protože mohla velmi tvrdě narazit a ztratit tak vše, na čem bez přestání dřela.




Christina Laurenová patří k autorkám, které se také vydaly na cestu odhalující erotično v románech. Z její tvoby je velmi populární série Božský bastard, který má nakonec 4 díly - Božský bastard, Božský cizinec, Božský hráč a Božský milenec. Dále pak sepsala Vášnivou trilogii, v níž najdete Vášnivého svůdníka, Vášnivého sprosťáka a Vášnivého hříšníka. V případě této autorky si myslím, že přijde určitě s další knihou, která Vám vezme dech - rozhodně nepíše nezajímavě a myslím, že tím osloví čtenáře, který preferují tento směr literatury.

Hlavní hrdinkou knihy je Chloe Millsová, většinu příběhu vystupuje jako slečně Millsová, stážistka v jedné velmi úspěšné marketingové firmě. Svou praxi potřebuje pro získání vysněného MBA titulu. Jejím mentorem je právě onen Božský bastard, který je sice pohledný, ale jakmile otevře svá pohledná ústa, máte neskutečnou chuť mu je něčím zacpat... a hledáte cokoli, co máte v danou chvíli po ruce.

Kniha má své plus v tom, že přináši čtenáři pohled obou postav. Střídá se to po kapitolách a rozhodně nemusíte mít strach, že byste to nepostřehli. Autorka - i když nevím, jak je to v originále -, zvolila pro oddělení pohledů jiný font písma, takže i kromě toho, jak o sobě mluví žena a muž, usnadnila i tyto přechody, které jsou nenásilné a zdaleka ne tak rušivé, jako bychom si mohli myslet.

Když jsem knihu četla před nějakými dvěma lety poprvé byla jsem do Bennetta zamilovaná až běda, skoro jsem doufala, že bych snad jednou mohla potkat takového kolegu, i když nevím, jak by se má povaha s tím vyrovnávala. Každopádně první čtení se mi neskutečně líbilo a byla jsem jím doslova unešená, druhé čtení, které jsem si naordinovala teď mě trochu nechávalo chladnou, možná to bylo tím, že jsem věděla, o co tam půjde. Byť mé nálady při čtení trochu ochladly, rozhodně to není mínus nebo něco, co by na knihu vrhalo špatné světlo a hovořilo tak, že je dobré si ji přečíst jen jednou a víckrát po ní nesáhnout. Ono léto k románům většinou láká a letní lásky k tomu svým způsobem patří.

Překvapujícím faktem, na nějž jsem narazila až při tomto čtení, je, že si postavy začnou tykat až na 190 stránce, ačkoli už mezi nimi hranice intimity několikrát padly. A je celkem "zvláštní", když si při oné chvilce vykáte. Nějak si to nedokážu představit.
Avšak nevraživost mezi Chloe a Bennettem je uchvacující, že někdy máte pocit, jako byste se od nich měli vzdálit, abyste jim ponechali soukromí, ale zároveň to nechcete, abyste náhodou nepřišli o nějakou skvělou část jejich hádky. Co bych mohla trochu vytknout je někdy až zbytečně nelichotivý slovník, ale v některých knihách z tohoto soudku to být má... takže to asi ani vytýkat nebudu.

Božský bastard rozhodně není špatným čtením, žádnou skvělou zápletku nečekejte - je to spíš boj ega nad rozumem.

SHRNUTÍ NA ZÁVĚR

Název knihy: Božský bastard (první kniha ze série)
Autor: Christina Laurenová
Nakladatelství: JOTA (beletrie)
Počet stran: 302
ISBN: 978-80-7462-380-6

Četli jste? Líbila se Vám kniha nebo spíš nelíbila? Podělte se v komentářích.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze filmu "Pád"

Po nějaké době jsme se opět dočkali filmového zpracování celkem populární knižní série o padlých andělech. Tentokrát jsem velice ráda, že to nejsou upíři, vlkodlaci ani dhampýři ba dokonce ani lovci stínů. Vždy se Vám nějaké téma po krátké chvíli zají a tak je "novinka" celkem osvěžující. Vítám Vás u mé druhé filmové série. 

Knižní tag A - Z

Instagram mi minulou neděli nadělil velmi příjemný článek. Knižní blogerka Susan na Instastories publikovala příspěvek, v němž odkazovala na svůj A-Z knižní TAG. Jakmile jsem se pak proklikla na její stránku, byla jsem úplně unešená. Neuvěřitelně se mi tam zalíbilo a po přečtení TAGU jsem si řekla, že chci si její nápad vypůjčit a sepsat si tak vlastní odpovědi. Doufám, že se budete u čtení dobře bavit :-)  Obrázek jsem našla na googlu :-) 

Fantastická zvířata jsou stále fantastičtější.

Autor: J. K. Rowlingová Nakladatel: Albatros Počet stran: 288 Anotace / možnost koupě:  odkaz Po listopadovém uvedení filmového prequelu kouzelnické ságy Harryho Pottera, jsem se konečně dočkala i knižního zpracování. Poté co v září vyšlo Prokleté dítě jako scénář, jsem si říkala, že se tento druh čte naprosto skvěle a o chloupek více rozvíjí fantazii čtenáře, ovšem... chybí mi rozsáhlé opisy J. K. Rowling, kterou jsem si díky tomu zamilovala ještě víc. Čím delší opisy, tím větší pravděpodobnost, že ještě dlouho neopustím příběh, který jsem si zamilovala.