Přeskočit na hlavní obsah

Filmová adaptace: Než jsem tě poznala

Článek byl sepsán v srpnu tohoto roku a nechtěla jsem o něj přijít, tak je zkopírován z původní stránky 😀

Jeden z nejočekávanějších filmů letošního roku (samozřejmě z mého pohledu), konečně vstoupil do kin a rovněž zanechal nezměnitelný otisk.



Nejspíš bych v ptvní řadě měla říct: "DĚKUJI!" A minimálně slovo díků zopakovat ještě několikrát. Z počátku jsem byla nejistá a nevěděla jsem, jestli mám filmové zpracování vůbec vidět, abych z toho nebyla zklamaná, jako z některých předchozích filmů. Trailer mě sice navnadil (když jsem si připraviovala článek, měla jsem tam uvozovky, ale odstranila jsem je, protože jsem si říkala, jak by to nelibě mohlo vyznít, kdybych je nakonec použila), ale stále jsem si říkala, abych se moc netěšila, protože co kdyby náhodou...
Jenže mé co kdyby se rozpadlo v prach snad deset minut po uplynutí začátku filmu. Mé nervózní ošívání se totiž změnilo v široký úsměv, mračení a slzy. Ani nevím, proč to tak bylo, ale atmosféra knihy pro mne zůstala zachována. Možná za to mohl (resp. může) fakt, že scénář k filmu napsala sama JOJO MOYES, takže její pohled na příběh zůstal nezměněný.

Bylo to pro mně neskutečným překvapením, abych pravdu řekla, ani v nejmenším jsem nepočítala s tím, že bych mohla být z filmu tak "uválená".
Dalším plusem bych klidně mohla ohodnotit výběr hlavních hrdinů.

Lou jsem si oblíbila už ve Hře o trůny, když jsem pokkoušela své první zhlédnuté (moc daleko jsem se ovšem nedostala, jelikož mého favorita zabili snad v sedmém díle první řady, takže od téé doby nevím, co se tam událo nebo kdo pletichaří, intrikuje... No zkrátka pan S. Freud by měl radost.)
Willa jsem si snad nemohla představovat lépe... Opravdu SKVĚLÉ!
V obou případech to byl ten správný typ, jelikož mi trvalo asi dvacet miut, než jsem se stihla do filmového představitele Willa zamilovat.
Mohla bych sepisovat jednu chválu za druhou, až by to nevypadalo vůbec hezky - ale opravdu jsem tam nenašla pasáž, kdyrá by mi byla vysloveně proti srsti a ovlivnila tak můj názor.

Myslím, že si v brzké době opět přečtu knihu a zhlédnu film. Rozhodně mě to nezklamalo.

Viděli jste? Napište. Budu se těšit na Vaše názory.

P. S.: Všimli jste si tam herce, který ztvárnil filmového Nevilla Longbottoma?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze filmu "Pád"

Po nějaké době jsme se opět dočkali filmového zpracování celkem populární knižní série o padlých andělech. Tentokrát jsem velice ráda, že to nejsou upíři, vlkodlaci ani dhampýři ba dokonce ani lovci stínů. Vždy se Vám nějaké téma po krátké chvíli zají a tak je "novinka" celkem osvěžující. Vítám Vás u mé druhé filmové série. 

Knižní tag A - Z

Instagram mi minulou neděli nadělil velmi příjemný článek. Knižní blogerka Susan na Instastories publikovala příspěvek, v němž odkazovala na svůj A-Z knižní TAG. Jakmile jsem se pak proklikla na její stránku, byla jsem úplně unešená. Neuvěřitelně se mi tam zalíbilo a po přečtení TAGU jsem si řekla, že chci si její nápad vypůjčit a sepsat si tak vlastní odpovědi. Doufám, že se budete u čtení dobře bavit :-)  Obrázek jsem našla na googlu :-) 

Fantastická zvířata jsou stále fantastičtější.

Autor: J. K. Rowlingová Nakladatel: Albatros Počet stran: 288 Anotace / možnost koupě:  odkaz Po listopadovém uvedení filmového prequelu kouzelnické ságy Harryho Pottera, jsem se konečně dočkala i knižního zpracování. Poté co v září vyšlo Prokleté dítě jako scénář, jsem si říkala, že se tento druh čte naprosto skvěle a o chloupek více rozvíjí fantazii čtenáře, ovšem... chybí mi rozsáhlé opisy J. K. Rowling, kterou jsem si díky tomu zamilovala ještě víc. Čím delší opisy, tím větší pravděpodobnost, že ještě dlouho neopustím příběh, který jsem si zamilovala.